Monday, November 17, 2008

PLAYROOM











It´s been a busy weekend. While Mathea stayed at her grandparents, we turned the TV-room into a playroom. She has her bedroom upstairs and needed a place for her self and a room that was closer to us. I made different prints that I framed and the retro picture is fleamarket-fabric. The patterns that I showed you earlier is now turned into a small flags. The stool with the green pillow on is a box filled with all of her dress-up things and the princessdresses hangs on the shelf. She is so proud and she loves it Ü...and so do we.

26 comments:

alvorada said...

Ah, dette tror jeg jeg kårer til tidenes VAKRESTE blogg-innlegg :) Virkelig 100% nydelig! Kjente livmora gjorde et lite hopp ved synet av dette barnerommet ;) Men fikk et strengt og megetsigende blikk fra kjæresten på sidelinja her.. :)
Så utrolig fine puter! Fargene er jo bare til å smelte av. Disse bildene kan jeg leve på leeenge :) Hvor har du fått tak i de stoffene?

Mina said...

WOW, Wow, wow!! For et fantastisk lekerom!! Det er det fineste jeg har sett! Herlighet, ble helt i hundre her nå jeg!:) Oi oi oi!! Det minikjøkkenet var såå fint! Og dukkesenga, og madrassen og putene, og stoffene, viplene, ja, ALT!!:) Du er helt rå, Jeanette!

BeBe`s blogg said...

Heldige Mathea, skjønner godt at hun er fornøyd med lekerommet sitt!:o)

Lotten said...

Åhh jag blir alldeles knäsvag! Såå ljuvligt! Trycken du har gjort med flugsvamparna och djuren - är det något du säljer? Jag vill köpa i så fall ;-) Jag älskar allt med flugsvampar!!
Alla kuddarna var såå fina... och möblerna... ja ALLT!!!

Kram Lotten

Maria said...

Underbart, fantastiskt och härligt!! Vilken lycka att få bo i det rummet!!

Brigg said...

Fantastiske bilder!! Ren nytelse! Mathea er en heldig liten jente:-)

Fru Fjeldhammer said...

Helt utrolig flott!!
Du kan dette...

Tove said...

Fy søren altså!! Tenk å kunne vært fem år igjen å hatt et slikt rom:D
Alle fargene, alt det hvite... og de mest fantastiske ting, PERFEKT!

Maria said...

WOOOWWWW !!
Bang, sagde det, og jeg faldt på gulvet af målløshed.

Hvor ER det flot, helt igennem fantastisk. Jeg får lyst til at lave om på Andrea`s værelse - igen ;-)

Helt fantastisk, intet mindre.
Du kan virkelig være stolt af det værelse.

Klem.

Bo med Lena said...

For et utrolig fint lekerom! Heldige prinsessen:)

Har helt glemt å takke deg så mye for at dere stakk innom alle 3. Det var utrolig koselig!

Lena :)

Celia said...

This is amazing and I would love to have a room like that for me too!
You're a magical mom!

Cindy said...

your playroom is just so pretty. it's bright and cheery. i love the white floors.

Anonymous said...

Fy søren så helt FANTASTISKE bilder!!!! At det går an!!!!
Nå var jeg trøtt og uinspirert her helt til jeg kom på at jeg ikke hadde vært innom deg i dag..
Ett klikk, og så er jeg helt MED igjen..Du mååå samle alle dine vakre bilder i en bok!!!
Dette barnerommet er det mest skjønne ever!!! Stort og lyst og, og, og, og ja jeg kunne fortsette med superlativer resten av dagen :)
Så bra at bloggen din finnes!!
Ha en herlig tirsdag..Nå skal jeg kikke på bildene enda en gang! Sukk!! Kardemomme :)

makiato said...

Jättefina bilder tillsammans! Det ser verkligen mysigt ut. Alla fina mönster på tyger är så inspirerande.

Anonymous said...

Helt utrolig nydelig! Du er en mester med farver og stoffer. Kan sitte å se på disse bildene i det uendelige. Mathea er jo bare superheldig!!! Ha en glad dag!

Anonymous said...

Jeg tar meg en tur innom igjen jeg!! Bildet av madrassen med alle putene og det fine vatterte teppet på er ubeskrivelig herlig!! Hvor kjøper du stoffene dine tro?

Lykkelita said...

For et fantastisk pikerom! Jeg kan tenke meg hun ble glad for dette:) For et dyktig team du og mannen din er!!
Ha en fin kveld:)

Rebecca / Sanctuary said...

Love, love, love! A room with so much colour, charm and joy, you've done a beautiful job!

Meyer-Lavigne said...

Hvor ser det fint ud. Vi er netop ved at lave en interiørbog om børneværelser. det er ærgeligt at du ikke bor i Danmark. Vi har netop opdaget din fine blog. Tak for dejlig inspiration

Brown Button Trading said...

This is in YOUR HOUSE???? - WOW!!!!! You are so incredibly talented!!! I am almost 30 but I think I need a play room as well!!! She is one lucky little lady xxx

Rikke - fargesirkelen said...

Dette må være verdens herligste barnerom! Skulle ønske det var mitt eget voksen-rom =) Du har gjort en fantastisk jobb!

BO said...

For ein fantastisk flott blogg du har! Kanon! Her må eg inn oftare! Spennande at du skal i Rom123 og bladet Mamma. Dei to blada er mine favorittar! Eg gler meg til å lesa om deg! :-)

mali-mo said...

Nydelig lekerom dere har laget! Utrolig flott med fargene mot det hvite...sukk. Akkurat den følelsen jeg gjerne vil skape i annekset vårt, bare det blir sommer ogjen ;) Så flink du har vært!!!!!!

Anonymous said...

so, so beautiful! It looks so bright and inviting, love it!

Anonymous said...

WOW! Super cool playroom!!!

Leigh said...

magical and inviting!